Nu händer det mycket ..

Nu är jag tillbaka, det var jättelängesen jag skrev känns det som, hmm ..
Men jag är somdagt tillbaka nu efter plugg, träningar och allt, allting drar ihop sig för sommarlov och det blir mycket att göra i skolan osv.
Jag hade i alla fall nationella i engelska, jag hoppas jag klarar G och det är det enda jag satsar på faktiskt! Jag tränar fotboll nu, underbart efter min dumma skada!! men jag är tillbaka :)

Jag har även hittat massa som måste köpas in nu när det är vår och det är verkligen dags att shoppa !
Jag ska ha:
Jeans jacka
någon ny tröja/linne/tunika typ
Och en hel del kan inte skriva allt men saker ska handlas !

En bra sak är i alla fall att på onsdag ska jag till Carro och då är det dags att slinga håret och klippa lite, det behövs verkligen ! Och nästa Fredag tar jag mig mot Finland! lovely! Nu har ni hört lite med mig nu igen så nu fortsätter letandet efter saker som ska inhandlas! :) pusssss / Josefine '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0