sista veckan !

halloj, inne på sista veckan i thailand nu, åker hem till kalla sverige? eller är det varmt? :)

jag har det bra, underbart bra! det är varmt och skönt och brännan har gått ner en hel del!
Idag åkte vi långtail båt till freedom, den var hörlig! men Layan i mitt (L) det har även blivit ett dopp i pollen sen vidare för att leta converse, som jag hitta 2 par i min storlek! jioppi! sen blev det marknaden och äta och nu sitter jag här ! :)

imorgon ska alla utom jag pappa och robin på elefant safari typ, jag var inte så taggad så stannade hemma, får väl se vad vi hittar på :)
men jag kommer hem på söndag kväll så ni vet :) men vi höres puss jag saknar er! (L)

JUSTE! .. Karro jag har köpt dina tröjor så tar väl med dom på måndag typ :) så du vet! :):) hajdå (L)

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Faktiskt så börjar det bli riktig vår här i Nora/Sverige nu! Har varit rätt schteek i solen ett par dagar, men antar att det är mycket bättre i Thai.. :( :)

2010-04-06 @ 18:47:01
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: karrut;)

tack så mycket gumman <3<3

2010-04-07 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0