Noramarken - 10

Att noramarken var så speciell och så bra när man var liten, och man hittade hur mycket saker som helst som man skulle ha! Medans nu det är bara en massa skit det man får med sig hem är godis. Det finns nästan samma saker överallt liksom! Men så är det :) u8ngefär 40.000 tog sig till lilla nora och det var fullt med folk över alla gator i nora.
På fredagen var jag helt slut efter att ha varit i degerfors (bilder kommer senare!) så då stanna jag hemma och tog fredagsmys. Igår så blev det äta lite kräftor väldans snabbt sen göra sig i ordning sedan ta sig upp mot Helena för lite mys och spel med folk innan vi tänkte ta oss ner till tivolit. Det blev senare tidig hemgång med det vädret som var.. ösregn! När vi kom hem vad vi genomblöta och vaknade då såklart idag med en förkylning! Halsen gör ont, snorig i näsan, huvudvärken värkar i hela huvudet och kroppen är inte alls på topp. Men det är sånt som händer när man inte riktigt är med och tänker på vad vädret har att erbjuda.
I morgon är det måndag igen, vilket betyder skoldags igen! Jag är inte ett dugg van med skolan och inte ett dugg sugen på att hoppa upp ur sängen för att ta sig till kif arena för att träna fotboll. Det är mycket som jag inte riktigt hänger med i nu, jag har inte någon riktig lust med det mesta just nu, allt är jobbigt. Väntar på det ska släppa och jag ska kunna känna glädjen igen.
Avslutar men en bild på mig efter jag klippte mig, som då inte blev någon skillnad alls, jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår, just därför.
/ jj

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Jossis, du vet att jag finns om du behöver prata! Alltid <3!

2010-08-31 @ 11:39:18
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0