sista dagarna på sommarlovet

I tisdags så var jag, Felix, Karro & Jesper inne och bowlade på strike, as kul :) Men jag kom tvåa, bara för att felix hade lite mera tur och vann :( ;) haha nej men det vra roligt att hitta på någonting, har knappt träffat karro alls under sommaren eftersom båda jobbat så det var skööönt! Bilderna kommer längre ner sen :)

Idag så började Felix i skolan, och jag börjar på tisdag så jag har inte så mycket att göra nu :( sen får jag sova ensam nu men, inatt kunde jag knappt somna.. men jag lär mig väl :) hihih
Men det är skönt att ha två veckor mer sommarlov än dom här i nora ;) MOHAHA nej men jag har så tråkigt nu, vet inte vad jag ska hitta på :/


Karro drog nästan en strike ;)


Jespers metod, funkade as bra, jag provade ! ;) haha


Jesper hade en annan stil med, funkade ju det med! :D

Felix & jag, fick lite ont i fingrarna där!

Blev lite lycklig av någon anledning? haha suddig bild, menmen

Avslutar med en söt bild på Karro ! :')

Kommentarer
Postat av: F'

JAG VANN! :))))

2010-08-19 @ 20:55:38
Postat av: Anonym

åhh så duktig du var gubbelubben !

2010-08-20 @ 12:36:22
URL: http://jjosefinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0