bilder näsfjället !


Just fått skidor osv. Karrut & tessi

lite folk

Karrut på bräda, as bra blev hon !

Linus i restaurangen, dags för mat!

Restaurangen, folk!

Linus på skidor!

Schteek i backen ! Karrut, jag and tessi

Var ju tvungen att ta kort på en del av min outfit!

Dags för längdskidor! Johan & Moa.

Karrut också taggad på längdskidor !

Kvällsåkn då var det dags att plocka fram brädan!

Kvällsåkn igen, jag coh karrut !

Karrut vilar i backen!

André var ju också tvungen att vila lite ;)

Lite utsikt uppe i backen, det var så dimmigt så svårt att se men vajjert!

Karrut på skidor sista dagen!

Linus tog Johans bräda och testade lite, det gick ju bra?

Erik blev trötter på vägen hem och somnade på Linus axel :')

Kommer flera bilder sen när jag pallat dom av Karrut :) men lite kom det !! / jj '

Kommentarer
Postat av: karrut;)

fina minnen fina minnen;)<3<3

2010-02-06 @ 08:05:54
Postat av: jj'

SV; ja de är riktigt vackra!

2010-02-07 @ 20:25:13
URL: http://jjosefinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejsan!

Var gärna med i min tävling och vinn ett hemligt paket. Tävlingen ligger ngr inlägg ner på min blogg.

Annars får du ha en fortsatt bra dag!

kramar J

2010-02-09 @ 17:06:24
URL: http://juliape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0