och så var lovet slutt!

Ja somsagt lovet är nu slut, känns inte som jag haft ett lov ens, vart borta i sälen en vecka kom hem tittade innebandy, träffade min älskade anna vi drog till nilkas och titta melo och lirade cs :') spelade innebandy själv och träffade f.

Det är mycket som händer, men visst livet kan inte alltid vara som en dans, saker händer och man börjar fundera vad man igentligen vill med livet osv. kärlek är svårt och även jobbigt ibland, man har så nära kompisar som man älskar, både tjejer och killar. Så nära som man kännt sen man var en liten plutt, alltid pratat med om någonting gått lite snett eller vara vill ha råd. Nu ska jag träffa då av dom, mina kära vänner som jag älskar och betyder så fruktansvärt mycket, Anna Larsson och Lukas Fernqvist! Vad skulle jag göra utan er? ni hjälper mig med det mesta, jag kan prata med er, och på lördag ska vi försöka få till en kväll tillsammans, jag längtar!

Jag vill även berätta för min kärlek, att jag älskar dig, just dig som du är, den fina och vackra person jag älskar och vill ha! Jag älskar dig som min pojke, du ska vara min pojke! Det jag vill ha dig som, i slutändan min man, min familj. Du och jag, jag hoppas verkligen vi klarar oss tillsammans, år efter år. Det är dig jag vill ha, kan du förstå? Det är bara så, jag har en del svåra saker och du vet även en sak, och det är ofta det jag tänker på, som jag bara kan sätta mig ner och gråta över! Men du finns där för mig, där vill jag ha dig, som min alderles egna pojke! Jag älskar dig <3!


Kanske ett rätt så långt inlägg men en del saker måste bara ut ibland!

Kommentarer
Postat av: F'

JAG ÄLSKAR DEJ<3

2010-02-28 @ 20:20:47
Postat av: Anna

JAG ÄLSKAR DEJ<3

2010-03-07 @ 11:55:04
URL: http://aannalaarsson.blogg.se/
Postat av: jj '

JAG ÄLSKAR ER ! <3

2010-03-09 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0