Shopping och helg!! <3

Äntligen helg! love
Igår var det skolan rätt så chill men det var jobbigt i alla fall ;o :') efter hoppade jag på bussen som lillsis satt på och vi åkte in till stan för vi skulle shoppa! Ja vi hann inte riktigt tyckte jag innan vi åkte hem men ja ;o
jag fick i alla fall men mig:

Jeans tights - gina tricot
Jeans shorts - gina tricot
Tights - gina tricot

Toffsar - hm
Tårspännen - hm

Jag skulle köpa nya converse men fanns inte i rätt storlek :( men jag känner på min att det blir in med anna innan thai faktiskt :) Sov hos felix, stackarn gjort illa sig och hoppar på kryckor :( krya älskling!
Match idag mot kopparberg vinst med 11-4 :') blev ett mål och typ en ass kanske? vet inte riktigt men fick spela med siri, och mitt gamla lag <3! ja de var ju en liten hets match eller ja xD typ höll på att dö ett tag kändes det som :') hon bara typ slog sönder mig xD fetaste slaget iaf, emn ja hon fick ju utv ;) Sen var ju det lite annat också men behövs inte tas upp (y' nej chill idag vet inte om det blir sova ikv har ju tidig match och felix inte så taggad att gå upp kanske? ja vi får la se! pusshejjs / jjosefinee '

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Grattis till vinst :D



IMORGON SKA VI FANIMEJ TA HOVSTA!!

2010-02-13 @ 19:37:01
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, vi måste tagga sönder till thailand! :D

fast ja tror ja ska leta efter converse där :o

liksom care om dom inte är riktiga, ser dom riktiga ut så (y'

2010-02-19 @ 10:39:41
URL: http://aannalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0