skuulan!

Jao sitter i skolan nudå eller har väl gjort någon timme, ingen träning imorse fortfarande ont i huvudet ;s men efter skolan eller ja åker tidigare in till sjukhuset :/
Vi slapp engelska idag för att vi hinner typ inte börja eftersom vi kommer olika tider idag sen är det bara och äta typ ohja :) men då får vi göra målsättningen i stället mycket bättre, försökt börja med den men jag förstår inte vad jag ska skriva så :/ men ja emma kommer väl och förklarar snart tror jag, hoppas!
Idag fyller mamma år också, grattis! Blir väl firande antar jag med farmor och farfar och familjen.
Nej ska väl jobba typ, börjar bli hungrig också :( jaja hejdåhejj <3! / jj'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0