Tema sociala medier!

Ja sitter i skolan har tema inte så jättekul vill vara med klassen :( men jag hamnade i en bra grupp i alla fall (y'
Jag känner att jag skulle behöva in till stan för shopping eller ja mest taggad på nya saker men i alla fall :D en par nya tights och ett par converse tror jag (y' och ja lite mer, men ja det är typ tråk själv så ska väl få med mig någon in sen :) nej ska snart byta klassrum för något nytt arbete .. JAG ORKAR INTE ! jag vill hem och sova :((
Kort inlägg men det gör inget! :D:D haaajdå! / jj'

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Sv; Najs som faen ;) Haha, eller hur! Man känner att man verkligen behöver, men oftast så kommer man aldrig in för man orkar inte ;o :')

2010-02-09 @ 16:29:02
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0