chillidilli dag! (y'

Hej folket! Idag har det varit skola som vanligt, blev lite sovmorgon och träffa linus på stan sen tog vi oss till gymmet och träna lite. Efter så skulle vi ju äta lite mellis eftersom vi inte får något på ökk så vi tog oss till ica och köpte risifrutti XL och gainomax :) när vi kom tillbaka till skolan blev det ju matte som alla andra dagar den här veckan :( Och var på sämsta humöret idag ett bra tag ;s Sen fick jag hjälp av Tessi tack! Så nu är jag typ klar eller vi ska fixa sista imorgon sen möblera huset sen :) Pluggade klart när jag kom hem sen har jag rensat garneroben också! Nu blir det mys i soffan en stund för tidigt imorgon :( fast det är fredag!!!! :') kl.22.00 då ska jag sova! :) sen när jag plockade underkläder och strumpor hittade jag två gamla dagböcker, så kul :') jag var typ 11-12 :') jaja pusssss hejj / jj ' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0