du är allt & lite till, min<3

Jag älskar dig hur mycket som helt, verkligen det går inte och förklara hur jävla MYCKET jag älskar dig, vad skulle jag göra om jag inte träffat dig? ja jag vet inte. Du har verkligen gjort mycket älskling, du är bäst jag älskar dig över allt annat jag hoppas du fattar hur mycket! Lämnar du mig ja då vet jag inte vad jag gör, jag kan inte tänka mig ett liv utan dig nu du har gjort så mycket för mig..
Du finns alltid där för mig, jag kan gråta i din famn det gör inget, jag kan pussas med dig o hålla handen framför dina kompisar utan att du skäms över mig, jag är inte van att få så mycket kärlek som du ger mig, jag har aldrig fått så mycket kärlek. Alltså du är verkligen allt och lite till. Mitt hjärta mitt allt just nu! Jag kan inte förklara för dig hur mycket du är för mig, när du säger att du älskar mig mest av allt det är som att vara ny kär, fjärilarna bara hoppar i magen på mig jag vet inte vart jag ska ta vägen för du är verkligen det bästa som finns jag är nog världens lyckligaste som har dig, gaaah jag är så lycklig det bara pirrar i min mage. Jag älskar dig nu och förevigt, hoppar du hoppar jag. Lämnar du mig då är jag borta.<3!


Du är så jvla snygg! Snyggaste och den här bilden är gammal men för söööt! Min okej han är min? <3 :)


Kommentarer
Postat av: Ditt <3

JAG ÄLSKAR DEJ<3!

2010-01-08 @ 22:30:01
Postat av: jj'

<3!

2010-01-09 @ 01:18:04
Postat av: AlexanderDenDäraKungen

Vad sött! (: <3

2010-01-09 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0