Godnatt världen!

Hej världen ! idag har det inte hänt så mycket, jag försökte ta mig upp tidigt men lyckades inte riktigt utan 11.00 kom jag upp. Gjorde inte så mycket senare tog jag och syster oss till farmor. Nu senare på kvällen har det inte hänt mycket, vart lite social med familjen, tittat hockey & smakat på pepparkakshuset ( jag äter bara"sockret" på ) pepparkaka är inte så mumms :) men nu ska jag tvinga pappa att massera min rygg innan jag ska sova. Puss jjosefine ' 


 
Bjussar på en bild!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det gick bra men när vi spelade kvartsfinalen förlorade vi :/ Fast jag spelade inte den matchen. Satt på bänken. Men kul var det ;D <3

2010-01-06 @ 21:20:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0