Lycklig flicka hEer ! ^

 Jag är lycklig fast jag är lite smått sjuk, jag är aaaaaaaaas taggad på match på lördag, varför? jo jag älskar innebandy som faaaaaaan! Gymmet imorgon bitti = ingen sovmorgon :( men får ju träna? träffa massvis med najjsigt folk? :) sen har vi planering inför näsfjället och sen en redovisn. det lovar gott :') jag orkar inte skriva massa så nu räcker det :) en sak till bio imorgon också sen får jag träffa min prins! lovelove / jj '


Old pic, men så härliga tider det där! jag saknar deeet! <3
Snygg utväxt? ;;

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Jag tycker att utväxten är jäkligt snygg ;o ;;

2010-01-15 @ 14:01:59
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0