en trött josefine

ja efter en rätt så jobbig dag så är det snart dags för att hoppa ner i sängen ocg sova sött. Ganska tidig buss imorse in till kif för fotbollsträning eftersom jag inte kommit igång än från skadan så blev det springa runt och sen passa lite och lite volley med Karro :) 
sen blev det upp på stan en liten snabb innan jag skulle till skolan och såklart när jag ska åka till skolan missar jag ju bussen, bra josefine!
Bara att ta nästa sen var den sen och ja gud vad jobbigt allt blev:( tillslut i skolan och ha lite engelska sen buss hem med felix, modigh och fälling.

Eftermiddagen/kvällen har bestått av plugg och en löprunda på ca.5 km, duktigt! STOLT! :') hahah
nu är jag trött i benen och ska väl ta mig mot sängen :) pusshejj / jj ' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0