i'm back!

just nu sitter jag och väntar på lektion! Inte så mycket att längta efter men det blir ju hemgång senare så det är ju vackert! Vi har svenska håller på med antiken känner mig inte så intresserad alltså men det är väls nart över måste bara skriva ett arbete också ;S

Spelade match igår det gick ju bra, ja vi spelade grymt bra och jag fick näta två gånger! det är najjs! första målet var ju ett äkta Josefine Johnsson mål alltså, skjut från halva planen den brukar gå in :D sen andra var faktiskt rätt snyggt tror jag ;o satte den ju fan i kryllan :D hahaha jaja nog om det jag är bara lite stolt över mig själv, skönt att någon säger och tycker att man är bra, då blir jag lycklig!

Träna tjejerna senare är själv idag tror jag så måste ju hitta på någonting sen efter så ska jag träna själv!
Nu börjar jag, hejhej <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0