då var det söndag igen..

Ja som alla andra söndagar så mår man dåligt är är lite allmänt sur för att det är måndag imorgon = ingen sovmorgon! Skönt ät i alla fall att det är sista veckan nu som kommer kan man ju säga eftersom jag slutar veckan efter det, sköööönt!

Igår så vaknade jag med felix bredvid mig sen skulle han hem för han skulle titta ngn moppe så jag och pappa fixade ut kaninen :) Sen väntade till Fritiof kom hem så vi kunde lira lire boll, sen typ mat sen åkte jag till felix senare på kvällen!

Idag vaknade jag upp hemma hos felix, åt lite frulle och åkte hem kan man ju säga, fan saknar dig redan gubben! <3
Snart ska jag med pappa ner och titta fotbollsmatch, senare är det fotbollsträning och hoppas på nya tränaren idag! Sen är det väl bara att hopa i sängen för det är ju skola imorgon (y' :( hajdå! '<3



Bjuder :') hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0