ingen rubrik today!

Haj! Idag är det match börjar bli rättså taggad nu faktiskt lite fööör varmt för att spela match men det är inte mycket att göra åt, bara att köra, om jag får spela något såklart.
Idag var det träning men lattja runt och titta på alla i stället för att träna har match ikväll (y' sen matte, har nationella del 2 imorgon, är fan nervös ;s

Här om dagen så pratade jag och felix lite då jag kom på att det var ganska bra att jag blev tjej och felix höll med för att annars hade vi ju inte varit ihop och då slog tanken till att joho? Vi kunde ju varit bögar? och jag babblade på tills felix bara nej åhh fy, varför inte liksom? Tänk dig tanken gubben, du <3 jag = bööögar! HAHAHAH :')

Det är rätt mycket nu som ska göras innan det är sommarlov 2 uppsatser, en skrivuppg imorgon sen np också, nästa vecka ska jag köra triathlon sen klassikern och en massa, lite mycket!

Imorgon blir det i alla fall först jobbiga skoldagen senare på kvällen hem till Jander på innebandy avslutning vi skulle grilla och lite sånt, kul :) Sen blir det felix! (L)

Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mera så vi höres, kanske skriver ett inlägg sen hur det gick på matchen, men jag lovar inget! Pussss och fisk! <3



Det här fina hårbandet ska jag ha på matchen, vackert? Det tycker
i alla fall jag :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0