Militären

Ja idag så har vi (min klass) varit i borensberg på någon typ av militär skola, det var spännande, kul faktiskt! Vi gjorde styrketestet och testade även "hinderbanan" Det tråkiga med hinderbanan var att jag kom upp på 6 hinder av ett antal, det var lite för högt och jag var lite för kort. Men på styrketestet fick jag 410 p av 500 p, då jag kunde pressat mer på en övning, ledsen jag blev när jag hoppa ner. menmen ..
Vi åt mat sen var vi på en föreläsning & sen bar det av mot Örebro igen, det var en rolig och spännande dag! :)
Sån här sak åkte jag också :D:D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack så mycket! Jag håller tummarna för det :)

2010-11-25 @ 14:24:51
URL: http://feliciawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0