6/10 - 10

Det är höst, mycket att göra träna innebandy i ett nytt lag, försöka även komma igång med futsal, plugga, träna tjejerna & träffa min älskade.
Men jag börjar faktiskt komma igång med det här, jag planerar och hänger med, klart det ska funka!
Såklart har mina dagar sett ut såhär den senaste tiden.
Precis gjort ett matte b prov, jag hoppas jag klarar det, satsar inte högre än g så hoppas jag klarar av det! 
Ska snart ta mig hem och försöka göra lite på styrke uppgiften och även komma på vad tjejerna ska hitta på idag. När jag är klar med uppgiften då blir det chill, så det är det som ska göras nu.
Ett bevis på hur lycklig jag är när jag är med den här pojken! ♥

Kommentarer
Postat av: F'

JAG ÄLSKAR DEJ!<3

2010-10-07 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0