13.47 - Tisdag

Hej på er!
Helgen gick riktigt fort, fortare än vanligt :o knepigt!
Söndags spelade jag fotbollsmatch med Nora, vint med 2-1 mot kolswa, gjorde även 2-1 målet sköööönt!
Men det var även sista matchen i Nora för nu skriver jag på för Frövi ni som inte visste det! Jag kommer att ångra mig om jag inte gör det, att jag inte testade, känns det inte bra är det ju bara att byta tillbaka, men det kommer bli bra!
Igår blev det skolan sen inte så mycket, skulle plugga men så kom jag inte åt mitt U: så då blev det svårt! Åkte ner och var med tjejerna på¨deras sista träning på k-äng!
Nej nu ska jag väl plugga, om det finns nåt! Hoppas inte, haha.
Nationella i Svenska B är det imorgon också, ett tal, men det känns som det kommer gå okej!
Innebandy ikväll, var längesen jag tränade, ska bli skönt att lira lite!
Nej nu ska jag väl kolla om Karro behöver hjälp!
pussssssssssss
Här är vi, frööööövi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0