Ett tecken på två som hör ihop, ett par.

Nyss hemkommen från match på norvalla, där Nora vann. kan det ha blivit 7-2?
Ja dom var helt klart bättre, första halvlek bäst, skulle de spelat likadant som i första skulle det bli mycket mer mål. Men det var en rolig match.
Nu sitter de och kollar på fotboll på tvn men jag tycker inte det är så kul kängre, mycket bättre på "riktigt".
Snart ska jag väl ta och plocka ihop lite för skolan, fotboll och svenska är vad som står på schemat!
Lite big brother sen sova!


Saknar felix väldigt mycket nu, imorgon kommer han hem men när vet jag ej.
Hoppas på så pass bra tid att vi hinner träffas och att jag kan ha turen att få sova bredvid honom.
Så kom hem nu, nu, nu, nu, NU!
När man väl är van vid att sova bredvid någon flera nätter i rad blir det så jobbigt att sedan sova ensam. Så kom hem nu så jag har någon att krama om.
Du är i alla fall bäst, det vet du ju själv om såklart men nu vet du det igen!
Verkligen det bästa som finns, det kan jag lova, du är bättre än allt!
PUSSS på dig och kom hem nu!
Jag älskar dig, av hela mitt hjärta!
Så fin, så bra, så perfekt! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

okej skoj:D nej inte så jätte mkt^^



har du bloglovin?:P

2011-04-27 @ 22:37:44
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0