Slut på det roliga.

Ja nu var det snart slut på det roliga och sköna lovet vi haft, imorgon början skolan, igen.
Jag kan säga att jag skulle ju gärna fortsätta de här dagarna, vakna, äta frukost sen ut i solen.
Vilket väder det har varit, shiiit, det är april? ojojoj.
Sitter nu vid datorn och tar det lite lugnt, ledsen såklart för det som sker imorgon.
Pizzasöndag var det idag också! Söndag? det är måndag idag kanske ni tänker, men det är ju faktiskt söndag idag också kan man ju säga! :)
Sätta sig och mysa framför tvn nudå kanske, sen big brother och gå till sängs!
Fast just det, håret lär jag ju göra någonting åt, hmm.. Jobbigt att ha så pass konstigt lockigt hår så man inte är nöjd :(
Det är väl bara att sätta igång nu!
Men jag säger godnatt världen redan nu, så hörs vi imorgon i stället!
PUSSSSSSSSS på er!
Det blev ju då inte pizza utan kebab!
Men måste säga att den här kebaben som är på bilden ser inte god ut, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0