3/8 !

Hej och hallå där ute!
Det var 2 veckor och 2 dagar sen jag skrev någonting här, och det har varit ännu sämre innan..
Det har varit mycket jobb under sommaren men nu börjar det lugna ner sig lite, ledig i en vecka nu sen börjar jag lite igen.
Under tiden jag har varit borta nu så har jag hunnit en sväng till gotland, kan beskriva med några ord!
* glass
* regn 
* grannarna
* familjen
* 2 soldagar på en vecka!
* visby
Det får duga, vädret kunde ju varit bättre som man kanske hade tänkt sig innan, men det var skönt att bara vara borta lite och med hela familjen.
På fredag åker jag iväg igen, men då blir det Göteborg för liseberg olch lite shopping sedan vidare mot västkusten och Grebbestad, det blir jag och felix, riktigt mys och jag längtar såååååååhääääääääääär mycket!

Nej nu ska jag ut i solen igen, det är så grymt varmt så det är nästan jobbigt att ligga ute!
Ikväll ska jag försöka komma igång med fotbollen igen efter semestern och förkylningen!
Hejdå så länge så ses vi senare, pussssss !
Bj disken från gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0