Sista dagen på det sista sommarlovet!

Ja ni hör själva hur det låter, är så ledsen jag är inte beredd att börja än. Mitt sommarlov vem snodde det?
Jobbbbbbbbbbb, Gotland, Grebbestad & Göteborg. Där har ni det.
Dagen spenderades i alla fall såhär:
Vaknade upp med den bästa i världen, åkte in mot Örebro hamnade på statoil, typ punka på bilen så Karro var tvungen att komma och hjälpa mig för jag vågade inte ffylla på luft själv, haha.
Sen åkte vi in mot stan gick på hm och monki sen drog vi till marieberg!
Hann med att shoppa, äta och fika en gång.
Dock hade jag på mig converse på marieberg, vilket man tydligen inte kan ha? Min tränare tyckte jag var helt dum i huvudet som hade det när jag sa att jag hade ont i benen. hmm..
Så kommer tänka på det varje gång jag ska dit nu, får väl ha joggingskor nästa gång då! ;)
Nu har jag kollat två saker jag kan ha på mig, om det blir varmt eller lite kyligare!
Ska snart bege mig mot sängen för måste upp och platta håret innan jag drar!
Pusss på er / som vanligt
så hörs vi nog imorgon, om jag hinner, blir fullt upp imorgon!
<3

Nya bilder från mobilen ska in i datorn, blir om någon dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0