Träning på ingång!

Hej världen!
Sitter just nu i soffan med datorn i knät, skjutsade hem älskling för 40 minuter sen.
Vi sov till 12 eller jag gjorde han låg och spelade spel på min mobil då mamma skrek att jag var tvungen att gå upp. Sov igen timmarna jag missade nu när jag börjat 8 två dagar, hihi. Det var riktigt skönt i alla fall!
Annars har vi inte gjort så mycket, gör nästan så lite som möjligt nu innan skolan drar igång igen!
Ska åka iväg på träning om ungefär en timme, seg i kroppen men tror den är lite piggare än i tisdags i alla fall, kan ju i alla fall hoppas på det!
Efter skulle vi fika lite sen tror jag att jag svänger förbi solariet innan jag drar hem och duschar, ja det låter hemskt men jag känner att jag behöver lite värme osh sol ikväll! Då jag själv har degat hela dagen lång den varit vackert väder, lite besviken på mig själv..
Men nu ska jag kika lite kläder och bloggar osv.
Pussss på er vi höres! :*
Har bara "gamla" bilder på datorn, har inte fixat in ngt från mobilen, kanske dags!
Min kärlek får stå för bilden, love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0