lov lov lov

Vi gick på lov igår, urskönt! fast det känns inte riktigt som jag har lov än, men det kommer väl!
Hämtade Josse inatt med felix, eller ja två från herrlaget i fotboll fick man skjutsa hem också, haha.
Vi kom hem vid halv 3 då var det bara att sova direkt.
Upp skjutsade felix till samling när jag ändå skulle hem, fixa iordning och ner på hotellet och titta innebandy men lite folk från klubben, det bjöds på lite mat osv.
Men det var inte så kul så tittade dam-finalen och åt sen åkte jag och fille hem.
Nu har jag tråkigt som bara den, har ingenting att göra, eller jag vet inte vad jag ska göra?
Nej riktigt tråkgt är det..
Undra hur det gick för Frövi brudarna idag? hmm.. missa den när jag skulle ner till hotellet, men skulle struntat i det här i stället, men det är ju en massa fler matcher så jag klarar mig väl.
Träning måndag igen, kanske kan ta mig ut och springa eller något imorgon, men det får vi se då lite svårt att säga nu, haha.
Nej jag fortsätter väl att fundera på vad som ska ske. (y'
pusss så länge och ha en fortsatt bra lördag så hörs vi kanske senare!
Djurgården svenska mästarinnor
Bild från dam - finalen, vinst till dif!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0