Den sista dagen på lovet

Jag vaknade upp i felix systers säng då han håller på att göra om och Josse är i thailand så då fick vi sova där inatt, mysigt då sänger var lite mindre än felix och min. Ett minus var att jag fick lämna honom så tidigt imorse då pappa hämtade mig 07.15 för att följa med han in till jobbet och äta lite frukost och vänta på samling som var kl.9 bara för att jag inte hade någon anna skjuts.
Imorgon börjar skolan igen, inte varit där på 1 månad så jag är ju inte så glad just nu att det är dags igen och ett bra tag kvar till nästa lov.. Och antagligen en massa plugg som väntar som vanligt. Att nästan bara få sova i samma säng som felix på helger, det gillar jag inte alls! Jag hoppas skolan är jätterolig och att det går fort och att jag är duktig så jag slipper en massa plugg! Med alla mina fina människor i min fin fina klass kommer det nog att funka att vara där, men bara för deras skull!
Det är väl bara att hoppa i sängen för att orka upp imorgon, buhuu..
pusshejsvejs så skriver jag nog några rader !
Och Julia du måste visa och hjäkpa mig med min blogg, nu vill jag göra något själv och även att det ska hända lite nytt nu! puss och tack Julia för att du nu ska visa mig hur man gör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0