Tisdag - 22.03

Hallå där! Dagen började med att jag var på gymmet en snabbis, senare iväg till skolan för lite "plugg" eller ja blev mest prat, haha! Sen på eftermiddagen var det studiepass då fixade jag och Karro lite på pp'n sen skriva klart om överbelastning, skööönt! Hann med tio i tre bussen men, träffa Alex, haha för sköön!
Resten av dagen har varit plugg, hann inte med att träna, hade längtat efter det hela dagen men det blev inget! Nu ska jag kolla bb tänkte jag och sova, sov inge bra inatt så kanske ska ta mig till sängen, fööör trött nu med huvudvärk, man har väl mått bättre men vem bryr sig? Godnatt puss <3
Haha skulle göra ett klubbmärke till arbetet vi gjorde i skolan sen kommer karro när jag bara målat det böåa och det gråa: Det ser ut som en katt! Så då fortsatte jag och nu heter vår klubb FC cats! HAHA pinsamt!
Men blev den inte snygg? Är rätt bra på att måla i paint har jag hört! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0