Äntligen är du här.

Fredag, fredag min kära fredag så jag längtat!
Sitter i skolan nu vi är 7 st från klassen här, det är tomt.
Vi jobbar in i det sista i alla fall försöker.
Jag längtar tills jag kommer hem och verkligen känner att det är helg. Ikväll ska jag nog mysa med min älskling, jag och karro skulle gått ut men jag ska ju upp och jobba imorgon 9-18 är det som gäller. 9 h :( men jag hoppas det blir riktigt bra med pengar :)
Söndag match på fröjevi vid 17 tror jag. Damerna spelar och jag är på bänken :)
Och det var nog vad som kommer ske i helgen.
Väntar på att göra någon hörförståelse i Engelska snart och tror och hoppas det är det sista, sen kan man ta sommarlov typ då är allt klart! Hur skönt?
Nej nu kör vi, enda in i kaklet!!!
Adjö! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0