Det är inga långa vägar kvar att gå.

Ja hej där ute!
Snart är det efterlängtade sommarlovet här, vilket vad var jag tänkte på tills jag kommer på att jags ka jobba de tre första veckorna också, men vad gör man inte för pengar?
Dagen har inte varit bra kan jag inte tycka, fick sånt himla problem med min mage idag så jag kunde inte vänta på bussen hem utan min älskade far kom in och hämta mig, nära på att spy osv. Tills jag tillsut kunde ligga ner och somnade och sov i 3 timmar.. Kvällen åkte jag till Grythyttan med Anna och Stefan, kolla på felix när han spelade match. Vinst med 0-2, två från grythyttan till sjukan. Crazy publik som bara sitter och gapar. Blod. Och såklart regn, en massa regn och kyla.
Hoppas verkligen min pojke ställer upp lika mycket för mig och mina matcher, hmm kanske dags att du kommer och tittar på någon i alla fall min pojke? eller?
Nu hoppar jag i säng igen, felix ville inte sova bredvid mig inatt heller bara för att han är ledig imorgon.. hmm..
Nej mår inte riktigt bäst just nu, skulle vara skönt att ha någon vid sin sida, men men..
Dags att krypa ner i min stora säng, ensam.
PUSSSS och förlåt för dålig upptadering.
love
skulle vara skönt med lite sol igen, det säga att det kommer till helgen?
Hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag läser allt din blogg kusinvitamin hihi:) Kram på dig och hoppas att du mår bättre idag!

2011-05-19 @ 09:55:15
Postat av: Julia fälling

Men snygging!!

Sv; Haha ja jag såg det sen på fb! Jag ba ;o? Då hade dom hunnit gjort två mål på typ 15 min :D

2011-05-19 @ 15:15:50
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0