1/11 - 10

Kom hem från felix för ungefär en halvtimme sen hunnit stoppa i mig lite frukost, nu sitter jag i soffan och ska snart försöka plugga lite körkortsteori, inte så kul kanske men jag lär ju börja någongång! Ikväll tar jag mig mot Frövi för lite fotboll.
Igår var det match i Surahammar, dock en orättvis och sur förlust med 8-7 som vi kämpa! 4-0 underläge efter 7 minuter och vi kom ikapp, men en bra match av oss tycker jag allt! Dom lever i alla fall upp till sitt namn SURAhammar herregud! Men en bra match jag är nöjd efter att få näta mitt första mål i kfum, och inte nog med det, DET BLEV JU TVÅ!
Vi höres senare folket!

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Du är grym, Jossis! :*

2010-11-02 @ 17:04:31
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0