21.26 - Torsdag

Hej kära värld!
Jag hoopas alla där ute mår bra för det gör jag, haha.
Idag var en skön dag i skolan, eller ja skolan?
Jag åkte in imorse med mamma, började halv.9 sen kvart över 10 åkte jag till sandbacken sen körde farfar mig vidare till linde för körlektion, det gick bra, de hade helt nya bilar så var nog bland de två första om jag inte var först att köra!
Det gick galant, en lektion på tisdag sen hoppas jag att körkortet är mitt om några månader, eller kanske veckor? hoppas hoppas! Längtar sönder nu.
Sen var det bara att åka tillbaka in till skolan för Svenska, vi lyssnade nationella i svenska, jag gjorde mitt igår så det var bara att sitta och ta't lugnt! Satt och åt lunch i klassrummet medans de körde haha.
Buss hem med ett skönt gäng, guld!
Följde med mamma och hjälpte till på lillasysters träning och sen har jag bara tittat bb som jag missade igår annars så är det här jag hänger!
Imorgon blir det skola, kanske en fika med Tilde och Josse. 
Träffa Julia och senare hoppas jag på min käraste!
Men vi hörs imorgon, pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0