Fredag - 13.31

Hej där ute!
Sitter just nu på världens tråkigaste lektion, engelska. Fast läraren är ju så bra och vi tyucker så mycket om varandra. (1 april)
Vi ska lyssna på någon tråkig text, fast ja lyssna är väl inte det jag gör kanske. haha
Längtar bara till klockan blir 15 så skolan är slut och helg. Då drar jag och Karro till marieberg och fixar någon present sen vidare och titta på bio.
Hur många lingon finns i världen ska vi se, vilket jag redan gjort förra helgen men den var ju så bra så jag ser den gärna igen! Kanske lite mat efter vi får väl se vad vi är sugna på. Sen blir det väl hem och mysa med den snyggaste! (felix) haha
Nej nu ska jag nog jobba lite i alla fall! Pusss på er så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0