Jeg savner dig skat.

Första skoldagen efter lovet avklarad!
Den gick segt men ändå fort?!
Nu är den i alla fall avklarad vilket är riktigt skönt måste jag erkänna.
Skolan imorgon blir kort och skön.
Åker in till Kif arena för en fotbollsträning sen då? Då var skoldagen slut, riktigt skönt!
Men sen måste jag till marieberg och byta ett linne. Men det går nog fort, tar bilen och då går det ännu fortare så jag slipper sitta och vänta på en massa bussar!
Kvällen hur ser den ut? Det vet jag inte, men det väntas väl att se tills jag hittar på någonting!
Och om min skat kunde komma hem snart!

Jag har en fråga!
Är det någonting ni vill att jag ska skriva om, någonting ni vill höra?
Några nya idéer? Kommentera .
Tack så mycket så ses vi senare!

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

hej hur mår du?:D

2011-04-26 @ 22:06:57
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0