kort & lång dag.

Hej på er!
Gick upp vid halv 8 imorse och gjorde mig iordning för träning.
Åkte 8.10 hemifrån och var inne perfekt för att sätta på min skorna och ut på planen!
Det är så skönt att ha körkkort, annars åker jag bussen halv 8 och får sitta och vänta på buss inne i örebro ett tag. GULD!
Efter träningen i skolan så slutade jag, riktigt skönt. Duschade och bytte om sen till marieberg för att byta ett linne.
Sen har jag varit hemma någon timme och inte gjort så mycket.
Senare blev det till Linde för plantmarknaden sen till körskolan och betala uppkörningen. Vidare till team sportia och hämtade min overall och lite grejer! Träffade A-lags tränaren också så ska få träna med dom sa han, jättekul :)
Overallen är inte klar tryckt men kanske imorgon, ni ska få se tröjan på bild nedan.
Om 35 minuter ska jag sitta uppe på Norvalla för att titta på Noras herrlag som har seriepremiär.
Nu ska jag se om det blir någon mat nu eller senare. Så vi hörs sen efter matchen!
PUSSSSSSS
Overallströjan, riktigt skön, sitter as bra.
Adidas saker är för bra!
Det kommer nog mer tryck på den sen! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

hehe okej, jo själv mår jag toppen, fast lite tråkigt att plugga^^

va hittar du på denna onsdag då?:P

2011-04-27 @ 19:20:06
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0