Vilka dagar!

Halloj!
De senaste dagarna har jag varit riktigt glad! Det har hänt en massa bra och roliga saker!
Jag har nu körkort, det tog jag igår! Hur skönt som helst kan ju snacka om att jag njuter när jag glider runt i bilen ensam och dunkar musik! haha
Testjobbade även igår på willys, i kassan, det kommer nog gå bra tillslut! ;)
Idag hittade jag och Karro den älskade skinnjackan från Jofama by Kenza, jag älskar den!
Innan det blev det lunch på la baguette, mums!
Igår när jag väntade på att Pappa skulle sluta tog jag bilen bort till marieberg och hittade även saker där som jag letat efter ett par månader, ännu lyckligare!
Nya inköpen kan jag lägga ut senare!
Nej shiiit nu måste jag göra en tråkig sak.... plugga.
Så vi hörs senare för ni se vad jag fyndat! :)
pussisar / en lycklig Josefine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0