18 års kalas !

Ja i torsdags så blev jag 18, riktigt skönt är det då jag faktiskt nästan kan göra vad jag vill! Jag längtar efter körkortet något enormt, skulle vara såå skönt att ha det med sig då allt krånglar. Men jag kan ju hoppas att det är mitt inom en snar framtid!
Det jag fick då var:
* LCD tv? haha jag kan inget sånt ;s
* dvd
* Josefine halsband
* Godis
* body lotion
* lite pengar
* Armband
* men sen var det mest små saker :)
Jag är helt klar nöjd även om jag inte fick min iphone som jag ville ha, men jag fick mig en tv som jag inte ens önskat mig? helt okej!
Bilder kommer nedan, några få då! puss och tack alla för gratulationerna och presenterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0