28 februari - 11

Ja skolan började idag, stenhårda regler nu tydligen i skolan, visst är det bra men om man blir drabbad av en massa ändrigar för att andra inte gör det de ska.. men men, varför bry mig jag får väl surfa hur mycket jag vill om jag är klar liksom? SKöter jag mitt så gör jag väl som jag vill, vilket jag tycker om det bara funkar. Blir säkert bra.
En massa genomgång och grejer sen naturkunskap b på eftermiddagen, sen var syv och pratade om kurser inför 3an, shiiit måste bestämma det med, liksom vad jag ska bli, herregud, vad jag vill gå och en massa, projektarbete till 3an. Men kom på bästa arbetet till det haha ! utomlands kan jag ju säga iaf ;)
Nej nu ska jag väl snart hoppa i säng, fotbollsträning imorgon bitti, hoppas jag kan komma igång med fotbollen någongång snart, har tappat en massa sen jag skada ryggen, och det är ju inte helt bra. Och inne i en period så att jag är sjuk också! Träningsmatch/uttagning till DJ Sm för Örebro truppen imorgon med! Mycket nu!
Men vi hörs imorgon ska kolla runt lite inann det är dags för sängen! pusssisar
Syster och jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0