Då var det söndag igen !

Söndag lite tråkigt som vanligt då man blickar framåt mot morgondagen, skola.. Men så kommer jag på att jag har praktik i 3 veckor nu och ska vara med mamma i början nu och juste mamma är ledig imorgon då är ju jag också ledig imorgon! Så just den här söndagen känns rätt så bra, titta film och en massa mys! Sovit hos älsklingen och tillbringat mycket tid med honom nu i helgen, han kommer även och sover här inatt, myys. Mina brudar som jag är med och tränar tog även sin första vinst för i år, så jag mår jävligt bra faktiskt! Dock skadad och kommer nog inte med i distriktslagen/ SUUUR.
MEn nu sätter jag mig och söker lite sommarjobb, dags för det nu också, vi hörs! Pusss / J
ÄLSKAR mitt hår när det är såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0