Hej dagboken!

Jag heter Josefine och gillar fotboll för det mesta, katter är mitt favoritdjur, jag har en kille också han är jättesöt. Jag tycker om att titta på tv, fotboll på tv är kul men det roligaste är när Sverige eller hammarby spelar, annars kan det vara rätt så tråkigt. Datorn är rolig att titta och leka med också, massa bloggar och att facebook.
Jag har två syskon också, de är snälla ibland men annars är de faktiskt lite jobbiga, speciellt min lillasyster..
Jag drömmer om att bli fotbollsproffs vilket jag tror jag är väldigt nära nu med mitt spel i frövi, jag är nära om några år kanske det är jag som är med och spelar vm.
Jag är 18 år också glömde jag säga, jag går i skolan på Jb, det är också kul med min kompis skogskarro.
Det får nog räcka för idag, nu vet ni lite om mig, det ska bli kul att skriva här och hoppas ni fortsätter läsa min blogg.
puss och kram, mvh Josefine.
Ps. glömde säga att jag äntligen har min iPhone nu, jag är jätteglad för det.
En bild på mig och min klasskompis skogskarro, vårat skolfoto till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0