En kväll med fina klassisar!

Godmorgon!
Vaknade för en halvtimme sen för det är så j*vla varmt på mitt rum! Usch..
Igår kväll så följde jag med min lillasysters lag och tittade på deras match. 1-0 förlust mot rynninge och då hade fan rynninge tur! Dom är ju grymma tyjejerna nu ju! Och en tjej bröt nyckelbenet, stackare! Hon hade ju så ont! :(
Efter det fick jag tag på Moa så pappa & mamma skjutsade mig till bromsplan så möttes jag, moa och josef. Tog oss till anton men det blev lite misslyckat i början då inte alla som skulle komma kunde..
Efter att ha blivit utslängda på Liquid(stavning) För Johan hade inte med sig sitt leg, så hamnade vi på IVY's uteservering! Där satt vi och snackade och hade det mysigt! Riktigt kul :)
Tack alla aom var med det blev riktigt bra tillslut och nästa gång så vet vi var vi är och då kommer det bli bäst!

Idag då.. Jag är fortfarande seg efter gårdagen och ska fixa lite tills jag ska upp och fira Helena som tar studenten idag!
Så vi höres senare för nu ska jag göra lite annat, och se om felix kanske kan höra av sig.
PUSSSSS hej!
Bild sen i Onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0