Nu är jag här, igen!

Hallå där ute!
Nu är jag tillbaka här igen, det har varit så att vi skulle lämna in skoldatorerna för sommaren då vi inte får ha dom, tyvärr. Och när jag kommer hem och sätter på min andra så funkar den knappt, inte tillräckligt bra. Jag har alltså varit utan! Men idag följde mamma med till elgiganten och där hittade jag en bra och billig så nu har jag en ny! Hur skönt?
Skolan idag träning imorse men så kunde inte jimmy tejpa mitt knä för det fanns ingen tejp så jag fick sitta och titta på i stället vilket var surt, det var min sista träning. Kursen i trean blev inte av så inga träningar då.. Utvärdering på skolan, hur tråkigt som helst sen kom mamsen och hämta!
Kom nyss hem från stan, kikade in min babe i kostym, riktigt läcker!
Kommer in lite bilder sen!
Nej nu ska jag nog ta och titta big brother klipp som jag missade!
PUSSSSSSSSS
vi hörs nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0