love ;

Jag älskar dig, hur mycket som helst, mest i hela världen, jag lovar! Du är det bästa som finns, efter att ha sovit bredvid dig en natt känns allt så tomt. Att bara en natt kan göra så mycket, att gå i skolan på olika ställen och ha en massa plugg, båda tränar näst intill varje dag, det är jobbigt ibland. Men jag klarar av det för att jag älskar dig så mycket, du betyder så mycket. Det är tungt men att sedan få träffa dig mot helgen eller någon kväll gör allt till något extra jag har längtat så efter dig. Men snart är det sommar och vi kommer träffas massvis igen, vilket jag längtar efter. Efter sommarn börjar du på gymnasiet, kanke i Örebro, allt kommer bli bättre, lättare på något sätt.
Jag tänker på dig varje dag, hur mycket du är för mig, hur mycket plats kan en person ta i ett hjärta! Vilket jag aldrig trodde innan jag verkligen lärde känna dig, visste hur du var/är.
Vi har snart 2 år tillsammans, 2ÅR?! shit!
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst. 
Men älskling, det jag vill säga är bara, jag älskar dig!
Felix Löfborg, du är det finaste jag har!

Kommentarer
Postat av: F'

Åhhh jag älskar dej! :* <333

2011-04-01 @ 14:47:53
Postat av: Anonym

<3

2011-04-02 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0