Söndag - 15.02

Idag är det söndag igen, den här veckan har gått grymt fort! Men det var väl antagligen för attg jag var i skolan 1 och en halv dag! :) Idag så vaknade kag upp hos min älskling vid 7, han skulle iväg på match men jag orkade inte pallra mig upp så jag stannade kvar och sov. När jag senare vaknade vid 10.10 var det tomt, då låg jag där själv. Pappa kom och hämtade mig vid halv sen åkte vi till martinvallen för att titta på lillasyster som var på fotbollspool. Annars har jag pluggat lite körkort och körde lite  med mamma, gick ju hur bra som helst, nu behöver jag inte ha någon bredvid längre, skönt! Kanske kan få det där körkortet någongång! Nej nu ska jag titta lite fotboll på tv sen vet jag inte riktigt! Men det kommer nog ett godnatt inlägg sen! PUSSSSSSSSSSs
Ska börja blogga igen, hur många gånger har jag inte sagt det? Men nej nu ska jag!
Härlig bild från gran canaria! ; Jag och Carro, saknar värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0