2 år och fotbollsmatch!

Ja har glömt berätta en sak tror jag för de som inte visste att jag och min kära hade 2 år tillsammans i måndags, det firade vi inte men vi ska nog hitta på någonting i helgen! hihi

Dagen har varit hur jobbig som helst, eller ja jag var hur trött som helst kan man väl säga. Engelska och Svenska har jag haft, men dagen är slut och man kan säga att det är helg nu för imorgon är det TRAMPEN, tävling mellan Thorén och JB. Det är några från varje skola som valt att göra detta som ett projektarbete, så det är nog inte riktigt så att det ska vara så att det ska härmas med Krampen. 
Jag ska inte tävla i någonting men jag är där som JB fan, och vill verkligen att de kör över tbs. hihi

Nu ska jag sätta mig i bilen och ta mig ner till ängarna för att titta lillasyster spela fotbollsmatch mot skyllberg, hoppas på en vinst idag för brudarna!
Så vi höres senare mina kära vänner!
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0