Hur fan lyckas man?

Dagen har varit lång på kif arena, bas 1an hela dagen lång med en massa blåst! Och pisk regn i mellan åt!
Äntligen när man kommit hem för att ha kämpat med att ha kvar bilen på vägen så blev det 2 mackor sen the hills.
Och helst plötsligt kom jag på att jag hade fotbollsträning idag med damerna så jag kastar på mig allt och stressar iväg.
Lite mer än halvvägs kommer jag på att jag var visst en timme förtidig. jätteroligt, bara att vända och åka hem.
Så nu skiter jag fan i den och kör hemma i stället, jag fattar inte hur fan man lyckas med det? Orkar inte med mig själv just nu.
Ska väl kanske upp och kolla felix match sen, får la se! Höres nog senare, PUSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0