alla <3 dag!

Älskling sov hos mig inatt, mys men ja förlåt älskling! Fick geléhjärtan av honom, tack gubben!
Upp kl.8 idag samling 9 för avfärd till askersund med flicklaget, sämst första typ och sen blev jag ytter och spelade med fillan och allt kändes genast mycket bättre, dock förlust med typ 7-1 men jag fick en pass av fillan så jag kunde näta :)

Senare var det hem en stund sen ner och coacha "lill laget" förlust där med med typ 4-1 mot hovsta men ni minskar siffrorna och ni blir riktigt bra tjejer! Tittade match med felix, gustav och några efter det blev förlust där med ;o men jaja nu blir det chill och kanske titta beck sen ! Skola imorgon, taggad? nej inte ett dugg:( men det är ju sportlov och då drar jag upp till sälen med felix och family! vi höres !

Glad alla hjärtans dag alla, ta hand om nära och kära, de är de värda!


All kärlek till dig min pojke, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0