hänger inte riktigt med !

Godkväll!
Jag har missat en dag men det tycker jag att det gör ingenting, jag har haft bästaste Karro här, underbart! Du betyder mycket och ja jag älskar dig :)) tar hårt att säga men ;) hahah
Vi har lekt igår och en stund idag. Igår var vi först på ikea och fixade saker och sen blev det lite mat och på en rundtur i nora, det var verkligen aaaas kallt ute och ja usch! Vi träffade lite folk nere vid k-äng felix träffade vi en snabb :) vi tittade på cp filmer en as störd och en as snusk ;o Vi gick o la oss kanske halv 2 pratade om lite allt möjligt sedan titta jag på kl den var 3 så vi somna sen. Vaknade vet jag inte när vi gjorde men vi har väl spelat wii. 14.05 var det dags för henne att ta sig hemåt, tråk men vi ses på måndag :)
Sen tog jag med felix hem ist mys vi har tittat film oså, nu är jag ensam i min dubbelsäng ;o :') känns som jag skrivit litenu så det duger,  men vi hörs senare folket! / jj '

Kommentarer
Postat av: Felix "biffen" Löfborg ;)

Imorgon kommer jag och äger lite på Wii ;)<3

2010-01-08 @ 22:20:38
Postat av: jj'

du kommer äga mig ;o

2010-01-09 @ 01:19:24
Postat av: karro eriksson

haha massa skoj hade vi allt;) men filmerna var ju lite så där med haha:)



saknar dig redan men vi syns jue på måndag:):) älskar dig oxå du betyder väldigt mycket<3<3

2010-01-10 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0