här har man roligt!

Nej nu är det dags att köra på ett test !! jippi! 

 

Alla ska svara på nollnians test
för att få ett bra år 2010
.

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? en del saker bra och andra inte, man har ju gjort sina val om man säger så (y'
Bättre än förra året? - jaa!
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - ohja, en hel del.
Har du flyttat under år nollnio? - nej, bara bytt rum ;)
Har du hittat en ny låt som du älskar? - att jag har :)

vilken? - massvis!
Har du kysst en främling?  njae kanske (a'


SORG&HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - nej
Har någon i din släkt avlidit? - ja :(
Har du slagit någon med knytnäven? - ja
Varit i slagsmål? -  njae inte på riktigt :)

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - jao
Isåfall vad?-  en hel del
Har du skämt ut dig? - vem har inte det? :)

Har du ljugit för en vän? vet ej! Inget jag gör sådär liksom.
Har du varit ute en hel natt? - kanske.
Har du en hemlighet ingen annan vet om? - jajaja klart ;)

SKOLAN&FRITIDEN
.

Hatar du ngn på din skola? - mjo eller hatar kanske är att ta i men ja nära på.
Har du gjort ngt framsteg? - jadå :)
Haft alla rätt på ett prov? - kanske kan vara kartprovet i nian men ja vet inte ;)


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - jaa, ny skola nya vänner :)
Har du förlorat en vän? - jo, eller tappat den mest.
Har du kramat din vän? - jaa!
Har du pussat din vän? - yes det tror jag nog ;)
Har din vän berättat en hemlighet för dig? - ja :)
Har du berättat en hemlighet för en vän? - ja?

ska jag vara riktigt ärligt var detta "test" as tråkigt ;o men jag orkar inte skriva ngt mer än att jag är död efter en fotbollsträning åhh herregud!!


Kommentarer
Postat av: Felix "biffen" Löfborg ;)

nu ser jag det där högst upp på din blogg :') MOHAHAHAHAHa<3

2010-01-12 @ 22:23:16
Postat av: julia fälling

Bra att du ser det Felix! (y'

2010-01-13 @ 11:36:09
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0