ingen rubrik.

Hejhej! Jag är inte så aktiv känner jag men ska väl försöka ändra på den saken nu, jag tänkte lägga in ett inlägg igår efter Johan Falk filmen men så var det lite sent och jag var tvungen att sova.
Skolan började ju idag, tyvärr kom jag inte iväg för vaknade och mådde inge bra alls så jag fick stanna hemma idag. Grejen är att när jag är sjuk så räcker det oftast med att sova lite sen mår jag bra igen och ja det räckte idag, somnade om direkt efter 7 och sov till 11. Nu har jag bara huvudvärk och det kan ju inte stoppa än att gå till skolan såklart så kommer jag iväg imorgon. Jag har faktiskt saknat att vara i skolan, inte att jobba men att vara där vi har faktiskt kul det är kul med dom jag är med, vi har kul. Jag vaknar oftast och tycker det är helt okej att ta sig iväg till skolan för vi har så kul, det händer saker. Så var det faktiskt inte på karlsäng då var det mest döden men jag måste faktiskt erkänna att jag saknra redan karlsäng och jag har bara varit borta i en termin nu. Så ta vara på tiden :)

För er nu som ska välja gymnasieval jag säger bara jag har gjort rätt val, jag har det jättekul där jag går så för er som älskar att träna och vill ut och resa och inte bara gå i skolan hela tiden så ska ni välja Idrott & hälsa på john bauer, det är as bra! Jag går ju i örebro och där är det fotboll så jag går med elitfotboll. Men de andra programmen värkar jättebra dom också så välj john bauer ni blir inte missnöjda ;)

Jag har ju inte gjort så mycket idag mest bara tagit det lungt och laddat in för morgon dagen, blir till gymmet i skolan sen fotboll på kvällen sen, jag längtar att få träna på riktigt nu!

Nu har jag ju faktiskt skrivit en del så jag tror att det räcker just nu iallafall, kanske slänger in ett inlägg innan jag ska sova sen :) Ska även försöka få in lite bilder på mitt nya rum senare :) pusshejj / jj '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0